phone_wh.png  +48 22 657 9004         envelope_wh.png  info@visonia.pl       

Czy mogę zamówić przez telefon?

Zamówienia przyjmujemy przez nasz sklep internetowy, w formie pisemnej (wysłane pocztą tradycyjną lub mailem) lub telefonicznie.

Zamówienia telefoniczne

Najszybciej złożycie Państwo zamówienie korzystając z naszego sklepu internetowego. Niemniej jeśli zamówienie przez internet stanowi dla Państwa problem, zadzwońcie do nas, wyjaśnimy Państwu jak złożyć zamówienie – krok po kroku.

Zamówienia e-mailem i pocztą tradycyjną

Jeśli z jakiegoś powodu nie chcą lub nie mogą Państwo złożyć zamówienia korzystając z naszego e-shopu, to możecie Państwo wysłać zlecenie drogą mailową lub pocztą tradycyjną. W takim przypadku w celu wprowadzenia zamówienia do naszego systemu będziemy potrzebować następujące dane:

  • Dokładny opis zamawianego produktu,
  • Ilość sztuk,
  • Imię i nazwisko,
  • nazwę firmy,
  • dane do faktury,
  • adres doręczenia,
  • preferowany sposób doręczenia i płatności,
  • nr telefonu (dla kuriera).

Naturalnie te same dane należy zawrzeć w zamówieniu wysłanym pocztą tradycyjną. Zamówienia tą drogą niekiedy realizują firmy i instytucje państwowe. W przypadku zlecenia składanego pocztą tradycyjną, należy wziąć pod uwagę niewielkie opoźnienie w realizacji takiego zamówienia w porównaniu do zlecenia przekazanego mailem lub złożonego poprzez sklep internetowy. Opóźnienie to można nieco zniwelować, przysyłając list na adres naszego biura, zamiast na adres siedziby firmy - patrz kontakt.